جدول لیگ برتر فوتبال| از صدرنشینی یک روزه استقلال تا صعود آلومینیوم به رده پنجم

19:03 - 09 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۴۰۷۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال استقلال با وجود صدرنشینی در پایان دیدارهای روز اول هفته چهاردهم لیگ برتر، فردا این جایگاه را پس از دیدار گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس از دست خواهد داد.

خبرگزاری میزان - هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال امشب (جمعه) با برگزاری ۴ دیدار در شهرهای مختلف آغاز شد که آلومینیوم اراک تنها پیروز مسابقات امشب بود و ۳ دیدار دیگر با تساوی به اتمام رسید.

استقلال با تساوی بدون گل مقابل مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی متوقف شد تا آبی‌پوشان با 27 امتیاز موقتا جای پرسپولیس را در صدر جدول بگیرند. البته این صدر‌نشینی موقت و یک روزه خواهد بود و فردا هر نتیجه‌ای در دیدار گل‌گهر سیرجان - پرسپولیس رخ بدهد، استقلال صدر جدول را به یکی از این دو تیم واگذار خواهد کرد.

آلومینیوم اراک با ۳ امتیازی که در خانه نفت مسجدسلیمان به دست آورد، با 19 امتیاز به رتبه پنجم جدول صعود کرد و مس رفسنجان در رده ششم ایستاد. تساوی ذوب‌آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان نیز سبب شد این دو تیم به ترتیب در رده‌های هشتم و پانزدهم قرار بگیرند.

فولاد خوزستان هم دو امتیاز را در خانه از دست داد و به رتبه نهم صعود کرد تا بالاخره در جایگاهی تک‌رقمی بایستد. هوادار نیز با 14 امتیاز در رتبه یازدهم جدول روزگار می‌گذراند و نفت مسجدسلیمان با 9 امتیاز قعرنشین ماند.

نتایج دیدارهای امروز هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

ذوب‌آهن اصفهان 2 - صنعت نفت آبادان 2

استقلال صفر - مس رفسنجان صفر

نفت مسجدسلیمان صفر - آلومینیوم اراک یک

فولاد خوزستان صفر - هوادار صفر

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *